Serwis

SERWIS GWARANCYJNY I POGWARANCYJNY

Protechnika świadczy usługi serwisowe w okresie uzgodnionym w umowie kupna, leasingu itp. w ramach gwarancji na swoje maszyny, urządzenia i części. Okres gwarancji uzależniony jest min. od rodzaju produktu, formy sprzedaży. Usługi naprawy świadczone są nieodpłatnie w okresie gwarancji, jeśli usterka wynikła z winy producenta. Klienci, którym gwarancja skończyła się, uszkodzili urządzenie z własnej winy lub naruszyli warunki umowy mogą skorzystać z odpłatnej usługi serwisowej.

OSPRZĘT DODATKOWY I CZĘŚCI ZAMIENNE


Protechnika oferuje części zamienne i osprzęt do zakupionych modeli urządzeń. Wykonuje również zlecenia na elementy maszyn według specyfikacji dostarczonych przez klienta. Istnieje możliwość regeneracji wybranych części, co wiąże się ze znacznym obiżeniem kosztów dla klienta.

 

Protechnika.  Zapraszamy do korzystania z naszych usług.

Innowacje i technologie

Maszyny i urządzenia

Recykling

Nowoczesne narzędzia projektowe

Protechnika w celu zapewnienia jak najwyzszych standardów projektowania korzysta z legalnego oprogramowania firmy AUTODESK i posiada certyfikat
AUTODESK SOFTWARE ASSET MANAGEMENT.